Gook
GOOK follows two Korean American brothers, Eli (Chon) and Daniel (So), who run their late father’s shoe store in a predominantly African American community of Los Angeles. These two brothers strike up a unique and unlikely friendship with an 11-year-old African American girl, Kamilla (Baker). As Daniel dreams of becoming a recording artist and Eli struggles to keep the store afloat, racial tensions build to a breaking point in L.A. as the “infamous” L.A. Riots break out.