Grande Ecole
Inside one of France's elite universities, where future leaders are groomed, a group of students become entangled in emotional and erotic power games. Paul grows attracted to his roommate Louis-Arnault, complicating matters with his girlfriend Agnès, who agrees to leave him if she cannot bed Louis-Arnault first. Meanwhile, Paul begins seeing an Algerian construction worker he met on campus.