Griefwalker
An extraordinary portrait of Harvard-trained theologian Stephen Jenkinson, who teaches that death empowers us to live and that we must know grief well in order to appreciate our own lives. Many may find Jenkinson's belief that our deaths are not something to be denied or avoided but 'befriended' as challenging; he points out that not every culture fears death as we do.