Guitar Lessons
Leland, a 15-year-old Metis boy, stops at nothing to receive guitar lessons from Ray, a 50-year-old oilfield contractor and retired rock star. After many attempts at pushing Leland away, Ray relents, and the two learn to grow up over guitar lessons.