Half-Time
Karim, 37 years old, 7 months, 5 days, 7 hours and 12 seconds reaches exactly the half point of his existence. As every human arrived at the "half-time", he receives the visit of a messenger who gives him the choice between continuing to live his life or starting all over again. He has 15 minutes to make the decision.