Halloweentown
This comedy-adventure follows Marnie and her younger siblings as they return with their estranged grandmother, a good witch (Debbie Reynolds), to her home in Halloweentown, where witches, goblins, vampires and the like lead very normal lives. On her 13th birthday, Marnie learns that she comes from a witch family and that she too is a witch. She also discovers that an evil force is plotting to take over Halloweentown, and she must help her mother and grandmother to save the day.