Harold and Lillian: A Hollywood Love Story
Movie fans know the work of Harold and Lillian Michelson, even if they don't recognize the names. Working largely uncredited in the Hollywood system, storyboard artist Harold and film researcher Lillian left an indelible mark on classics by Alfred Hitchcock, Steven Spielberg, Mel Brooks, Stanley Kubrick, and many more.