Heads of State
The UK Prime Minister (Idris Elba) and US President (John Cena) have a public rivalry that risks their countries' alliance. But when they become targets of a powerful enemy, they're forced to rely on each other as they go on a wild, multinational run. Allied with Noel, a brilliant MI6 agent (Priyanka Chopra Jonas), they must find a way to thwart a conspiracy that threatens the free world.