Heartstrings
12-year-old Marie, a good student and a promising violinist suffers from a degenerative eye disease and knows that eventually she will have to live in the dark. In the middle of the school year, her parents announce that they're going to send her to an institute for the blind. Marie has other plans... and gets Victor, the class clown, to help with her plan.