Heaven With a Gun
Jim Killian (Glenn Ford) arrives in a small Arizona town hoping to establish a peaceful life as the local preacher, but he soon finds himself in the middle of a feud between sheep ranchers and cattlemen. Leloopa (Barbara Hershey), a young Native American woman, pleads for Killian's help after her shepherd father is hung by Coke Beck (David Carradine), the vicious son of the head cattle rancher. Killian must weigh his actions carefully lest he perpetuate the cycle of retribution and revenge.