Hello Again
Lucy Chadman (Shelley Long) chokes to death and is resurrected by her loopy sister Zelda (Judith Ivey) on the one year anniversary of her death. Lucy, of course, does not believe she has actually been dead and thinks it is an elaborate hoax until she goes to her apartment and discovers her husband (Corbin Bernsen) married to her gold digging best friend, Kim (Sela Ward). Meanwhile, Lucy becomes a medical phenomenon and starts dating her hot doctor, Kevin (Gabriel Byrne). Kim, meanwhile, becomes jealous of all the attention that Lucy is garnering, especially from her husband and claims that Lucy faked her death in order to gain attention. Lucy, along with Zelda and Kim's stepson Junior (Austin Pendleton) plot to get Kim to tell the truth and regain Lucy's stature back in society.