Hello I Love You
Andy Miller has asked a large number of women he didn't know to marry him. They said no. But Emma, a beautiful veterinary student agrees to go on some dates to see if they'll fall in love. Emma thinks this is all a joke set up by her roommate Mandy, but it's all a reality TV show created by Andy, and Emma's the oblivious star.