Hells Kitchen
Reminiscent of the best gangster movies of the 90s, Hells Kitchen is a critically acclaimed and award-winning film set in New York City in 1978. When mobsters and business associates start vanishing or turning up dead. Jimmy 'The Don' Gallo tasks his enforcer and underboss Johnny Santorelli to find who's responsible.