Hemingway & Gellhorn
It was a romance born out of war...and later torn apart by it. From HBO Films comes this powerful drama that recounts one of the great love stories of the 20th century: the relationship between literary giant Ernest Hemingway and trailblazing war correspondent Martha Gellhorn. Nicole Kidman and Clive Owen star as the two adventurous writers whose passionate love affair and tumultuous marriage played out against such epic backdrops as the Spanish Civil War, Cuba, China, Finland and World War II.