Herbie Mann "Jasil Brazz" - Live
At Münchner Klaviersommer 1990, American flautist Herbie Mann performs his infectious take on Brazilian-inspired music with Marc Cohen on piano, Romero Lubambo on guitar, Paul Socolow on bass, and both Ricky Sebastian and Cyro Baptista on percussion.