Hero
Set in Chennai sub-urbs, the story of ‘HERO’ missions a racy journey of Sakthi (Sivakarthikeyan) who takes it upon himself to safeguard the current education system, one that could potentially be the most rewarding to all stakeholders in society, from the ensuing conflicts that erupts between him and Mahadev (Abhay Deol), the gatekeeper of corporate lobbying.