Hétérox
Samantha Stevens is a former television actress who gave up everything to take care of her husband Darrin, and her beloved son, Adam. Samantha hides one very dark secret to Darrin : their son Adam has been dating a man for five years! But thanks to Heterox, Samantha is now able to put her son’s erection in the right direction.