High Society
A young woman with an incredible talent for fashion design works to find her way in Paris. Alice is a 20-year old living in Normandy, where she finds a gift for handmade clothing. Leaving her humble beginnings for a scholarship in Paris, and falling for the wealthy Antoine, Alice finds herself in a world of riches. Can she maintain her true identity, and continue to pursue her artistic goals?