Holiday Monday
Two men are hired to protect a man who is fleeing a drug syndicate. The initial meeting turns into chaos and with a dead body, briefcase of stolen money and an assassin on their tail, Nick and Derek are going to have to do more than just protect - they are going to have to kill.