Hollywood Gala
Swiss conductor Ludwig Wicki leads the Danish National Symphony Orchestra and the DR Junior Choir in a sparkling concert program of film music. The program features a selection of music from great and Oscar-winning Hollywood films, including Titanic, The Bodyguard, Pirates of the Caribbean, Braveheart, and Moulin Rouge, written by major composers such as John Williams, Hans Zimmer, James Horner...