Home Again
Recently separated from her husband, (Michael Sheen), Alice decides to start over by moving back to her hometown of Los Angeles with her two young daughters. During a night out on her 40th birthday, Alice meets three aspiring filmmakers who happen to be in need of a place to live. Alice agrees to let the guys stay in her guest house temporarily, but the arrangement ends up unfolding in unexpected ways. Alice's unlikely new family and new romance comes to a crashing halt when her ex-husband shows up, suitcase in hand.