17-year-old Kevin, sentenced for violent behavior, is just let out of prison. To start anew, he moves in with his aunt and her family and begins an apprenticeship at her store. Quickly he adapts to his new home and gets along well with his cousin Sammy, in his last year of high school. Through Sammy and his friends, Kevin meets John. Upon discovering John’s unbearable situation with his mother, Kevin feels the urge to help his new friend. One evening fate intervenes and questions of betrayal, trust and loyalty start to direct their daily lives more than ever.