Hostage
Action superstar Bruce Willis powers a nail-biting thriller that crackles with action and suspense! When Jeff Talley became Chief of Police in a sleepy town, the thought he'd left behind the traumas of his career as a big city hostage negotiator. But when a random crime escalates into a deadly standoff, Talley finds himself thrust into a situation far more volatile and terrifying than anything he could ever imagine!