Hostages of War
Hostages of war follows the story of Yuchi, a Japanese soldier who was captured by the Soviets and was sent to a labor camp in Kazakhstan. Among the prisoners there were doctors, scientists, engineers and officers, who were considered enemies of the Stalinist regime. Whatever their nationality, the camp prisoners fight together for their freedom, surviving every day and taking on every challenge.