Hotel Normandy
Alice, a beautiful and passionate woman, has never quite been able to pick herself up after losing her husband in a motorcycle accident. Her two best friends, Pénélope and Isabelle, are desperate to help her, and they think it’s high time she made a new life for herself. But Alice doesn't want to put the best part of her life so far behind her and rejects every man her well-intentioned friends suggest. Despite her lack of enthusiasm, they treat her to a week-end at the luxurious Hotel Normandy, the perfect place for a romantic encounter. But who, if anyone, will be able to win her over?