Hounded
Jay is a 13-year-old competing for a scholarship with the headmaster's son, rival classmate Ronny Van Dusen. But when the headmaster steals Jay's speech, Jay concocts a way to get it back. Everything goes as planned until Jay finds that the Van Dusens' show dog followed him home. Jay soon realizes taking care of this dog is no walk in the park.