How Much Does Your Building Weigh, Mr. Foster?
Born in Manchester, England, on the wrong side of the tracks, Norman Foster rose from a humble working class background to become one of the premiere modern architects of our time. Beautifully filmed in over ten countries and homing in on his most iconic works, including London's Swiss Re Tower, New York's Hearst Building, Berlin's Reichstag, Beijing Airport's International Terminal and the breathtaking Millau Viaduct, over the Gorges du Tarn in France, How Much Does Your Building Weigh, Mr. Foster? is an unprecedented exploration of an architect whose quest is to improve the quality of life through design, and his work, which offers striking solutions to humanity's increasing demands.