How to Marry a Millionaire
They're three beautiful models, looking for the man and the money of their dreams! Almost broke, they pool their funds to rent a posh Manhattan penthouse in which they plan to lure their victims. But the gold digger's plans suddenly go awry when two of them fall for men who appear to be poor! Trying to stop each other from marrying the wrong guy, Monroe, Grable, Bacall deliver the finest comedic performances of their careers. And they learn that a rich man is actually worthless- unless you're in love with him!