Lt. Ramsey Hunter's life changes when 3 cases hit him simultaneously. A rogue Cop Killer, a beautiful Tennessee runaway serial killer and his corrupt Police Captain boss blackmailing him. But only one of the cases leads him to an ending of universal truth.