Hunting Grounds
Desperate to find refuge for her children, Chloe Marvino runs away from her Mafia tied husband, and finds shelter in a cabin with a recluse drifter named Jake. But as her husband's henchmen draw closer to her, it turns out that Jake is the biggest enemy of them all.