Hurricane Smith
He's been taken for a ride, roughed up and dumped in the gutter. But that won't stop him. He'll tear through Bribane, like a...well, his nickname is "Hurricane"! The man who put the Action in Jackson now puts the Hurricane in Smith. Determined to locate his sister, Billy travels from small-town Texas to Australia's teeming Gold Coast. There, his search plunges into the street war of drug mobsters who'll soon wonder what hit them. Jurgen Prochnow (Das Boot) costars as stone-cold evil gangster Charlie Dowd. And Cassandra Delaney is the good-hearted hooker who helps Billy as he blasts through a Down Under of high-rise chic and quaint Victoria buildings, of glorious beaches and back-alley gambling. For action that'll blow you away, brace for Hurricane Smith.