I Am a Ghost
Emily (Anna Ishida), a troubled spirit, haunts her own house every day, wondering why she can't leave. With the help of Sylvia (Jeannie Barroga), a clairvoyant hired to rid the house of spirits, Emily is forced into a 'patient/therapist' relationship, uncovering disturbing mysteries about her past that may help her move on to 'the next place'. Winner of 4 Best Film awards and placed in over a dozen Top Ten lists, I Am A Ghost is the second narrative feature from H. P. Mendoza (writer of Colma: The Musical and director of Fruit Fly).