I Am Dragon
In the midst of the wedding princess Miroslava is kidnapped by a dragon and carried away into his castle on the remote island. Mira left everything behind in the past - family, friends and groom. Now the only things she has are a stone cage and a mysterious young man named Arman ... but who is he and what is he doing on that island? Miroslava will know the truth too late: loving a dragon will reveal the bitter truth.