I Got a Monster
The explosive true story of America's most corrupt police unit, the Gun Trace Task Force, which terrorized the city of Baltimore for a half-decade. Based on the acclaimed book of the same name, this documentary takes viewers around every twist and turn of a real-life cat-and-mouse game where cops are also robbers and those meant to protect our safety turn out to be the ones jeopardizing it.