I Was Not Ready Da
Imagine 2 flowers pollinating onscreen for an hour, that's 'SA's- I Was Not Ready Da,' a show for the whole family; to watch separate separately! From his teenage love for white people and chatrooms and socialist strip club visits in the U.S., to shocking Sanskrit tutors and provoking news anchors in their own shows, SA narrates hilarious tales.