Icare
On a small island crowned with sharp cliffs, a single house looks out to sea. Obsessed by the dream that humans may one day fly like birds, an inventor experiments with his machines on this parcel of abandoned land. For this man, only a pure, light, and naive person would be capable of this feat. Recruited from the continent, eleven-year-old Joseph seems to be the perfect candidate.