Ice Road: Vengeance
Big rig ice road driver Mike McCann (Liam Neeson) travels to Nepal to scatter his late brother’s ashes on Mt. Everest. While on a packed tour bus traversing the deadly 12,000 ft. terrain of the infamous Road to the Sky, McCann and his mountain guide (Fan Bingbing) encounter a group of ruthless mercenaries and must fight to save not only themselves but the innocent passengers and a local village on the brink of destruction.