Refik Anadol and Bvlgari embark on an immersive journey through Serpenti, the Maison's iconic symbol. Over a year, creativity meets digital innovation and craftsmanship. For the first time, this unique creative process is captured, revealing how tradition and innovation unite to shape a groundbreaking masterpiece.