If I Could Ride
A young girl's dream is to ride horses, but she can't because of a disability. She meets Bridget, the reigning equestrian champion, who suffers an injury, and asks her to compete in her place at the next competition. As she begins training, the two girls must come together to learn the importance of friendship, family, following your dreams, and never giving up.