Il Solengo
A group of elders gathers in a hunting lodge and recalls the life of Mario “de’ Marcella”, a man who lived in a cave over 60 years of his life. Why he chose to live a solitary existence is unknown. Perhaps it had something to do with a mysterious and tragic event of his childhood.