Immortal Vampire
Yu Ri (Wang Ji Won), a vampire since 1866, possesses rare antibodies that prevent her from developing Vampire Immunodeficiency Syndrome (VIDS). Another vampire, Soo Jung (Lee Joo Yeon), seeks to steal Yu Ri's antibodies for eternal youth. When Yu Ri saves Min Jun (Jae Hee), a film director in trouble with loan sharks, an unexpected romance begins to develop between the immortal vampire and the mortal man. As Soo Jung plots to intervene, Yu Ri must protect both her secret and her newfound connection. This is a 2022 South Korean movie directed by Kim Hong Ik.