Impetigore
Feeling down on her luck and low on funds, Maya’s spirits are lifted when she discovers her family home still remains in the village she grew up in. She enlists the help of her best friend to go back to her hometown and claim her inheritance. But Maya is unaware that the people who live in the village have actually been trying to kill her to remove the curse that’s plagued them for years. In order to make it out alive, Maya must unravel the twisted truth of her past.