Impossibility Defense
Tadashi Usobuki (Tori Matsuzaka), a devilishly clever criminal, uses hypnotic powers to eliminate targets sought by those feeling wronged. As bodies mount and victims fall helpless, this black-clad assassin seems unstoppable. However, Detective Tomoko Tada (Sawajiri Erika) proves immune to his hypnotic techniques, becoming his most formidable opponent. Determined to capture this merciless killer, Tomoko engages in a high-stakes battle of wits with Tadashi, challenging his seemingly invincible methods. Based on the manga series "Funohan" by Arata Miyatsuki and Yuya Kanzaki, this is a 2018 Japanese thriller directed by Koji Shiraishi.