In Name Only
Alec Walker's wife Maida is a beauty, but she's also a venomous, self-absorbed schemer. Then Alec falls for an open-hearted widow named Julie. And Maida turns wedding vows into a steel trap: If Alec files for divorce, she'll drag Julie into court as a homewrecker – and use Julie's little daughter as a witness. In one of their rare screen pairings, movie greats Cary Grant and Carole Lombard portray Alec and Julie in a tender, emotion-laden tale that ranks among the era's great romantic melodramas. While vindictive Maida (Kay Francis in a bravura turn) treats love like war, Alec and Julie treat love like love, displaying the warmth and deep devotion of a couple meant for each other…but who may be kept forever apart.