In Plainview
An ex-dirty-cop hiding in witness protection is hunted by his betrayed former partner, a discharged soldier and a jilted ex-lover who want his ill-gotten fortune - and their own brand of revenge - all to themselves. Cunning, manipulation, torture and threats lead them all to the same place: the sleepy town of Plainview, where a violent confrontation seems all but inevitable.