In the Executioners Shadow
A penetrating look at the consequences of the death penalty through three powerful stories - a former state executioner who comes within days of executing an innocent person; a Boston Marathon bombing victim who struggles to decide what justice really means; and the parents of a murder victim who choose to fight for the life of their daughter's killer.