Influencers
In southern France, a young woman CW lives with her girlfriend Diane, a local girl who she's been dating for about a year. An anniversary trip to the countryside is ruined by an obnoxious influencer Charlotte, who CW ultimately murders in a split-second decision. The fallout of the murder begins to haunt her, sending her life into a spiral.