Inhale Inhale
Every day, rising Santa Fe District Attorney Paul Chaney and his wife, Diane, wait for word that there's a donor for their daughter, Chloe. Diagnosed with a rare degenerative condition, Chloe is on a long list to receive a double lung transplant. As her health worsens, Paul becomes desperate to save his young child, so desperate that he'll risk everything to organize an operation. When Paul learns of a Dr. Novarro who performs illegal transplants in Juarez, Mexico, he heads south in a frantic search for the only man who may be able to save Chloe. But after arriving, he realizes Dr. Novarro's medical ring runs deeper into a criminal underworld than he realized and people are not who they seem to be.