Inner Ghosts
Helen is asked to train two young women in the art of communicating with the dead, something she gave up 15 years ago when she lost her daughter. Today Helen is a different woman dedicated to her career in brain research. Things start to change when a visit from the other side offers her the design of a revolutionary device. But to everything there is a risk and slowly Helen’s true intentions come to light.