Inside the dream Audemars Piguet
A secretive and codified world, Haute Horlogerie rarely invites cameras behind the scenes. For the first time, Audemars Piguet opens its doors, unveiling the creation of a unique timepiece. In the heart of the Vallée de Joux, designers, artisans, watchmakers and engineers come together to push the limits of their craft and bring an exceptional watch to life.